söndag 29 november 2009

Adventslotteri




















Vi vill börja med att Tacka alla ödmjukast till Er som köpte lotter i vårt Adventslotteri idag.

Kol & Rosors , Silverdalkullan och Svägerskan har sålt 364/400 st lotter till stöd för Cancerforskningsfond och vår Pappa och Svärfar. Pengarna går oavkortat till fonden. 364 lotter x 10kr = 3640kr.

Prislista.

1:a pris En Lampfot med veckskärm (900kr) valfri höjd på Nr. Orange 48
2:a pris En Ljusstake (625kr)på Nr. Gul 79
3:e pris Ett Dalkulle-smycke (450kr) på Nr. Orange 4
4:e pris Ett hänge -smycke Hjärta(200kr) på Nr. Orange 11
5:e pris 2 kilo bröd (200kr) på Nr. Gul 5
6:e pris En lavendelpåse (125kr)på Nr.Blå 33

Prisena hämtas hos Kol & Rosors på Bagaregatan 7, det går att kontakta mej via telefon eller mail.

Tack än en gång och många kramar på er.

Lise-Lott :))

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, vilka fina priser! Och den gröna ljusstaken, så vacker och unik! Grattis till n ytt gulligt hus, anno 2009, bra jobbat av din man!
Adventshälsningar fr Nordingården

Alvin sa...

Hejsan Liselott!

Hoppas att dagen har varit lika fin som förra året då jag var hos dej och "firade" förast advent!

Fin ide´att ha ett lotteri till förmån för din/er pappa och svärfar och cancerfonden, kul att det gick så bra!

Ha det gott!

Leni

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...