tisdag 12 april 2011

Pall & På Stam



Idag har jag bl.a fixat till ett liten avlastning till Blommor & Växter På Stam, tog några Pallar (den mindra varianten) som det kommer varor på... Klädde in en i ett Blommig lite kraftigare bommullstyg, slog fast det med häftpistol, lätt som en plätt :))
Kan tänka mej att man kan Stapla ett par Stycken till & Vips så har man ett Nytt Trädgårdsbord till UtePlatsen eller Balkongen...

Nu till "På Stam", finns det något vackrare än Växter På Stam... Tänk vilken omsorg dessa Växter har krävt & kräver - En Sax el. Sekatör + Vatten & lite Gödsel.
Har nu fina exemplar av både Lagerblad som är så kraftiga & Olivträd som efter en Sommar på Er Uteplats/Balkong kanske bär Frukt...
Har ni sett våra RullGardiner, Kuddvar & Lavendelpåsar - Träd på Stam med handsydda Franska Knutar, matchande krukor...

Ha det bäst i VårSolen!
Kram & Godnatt :)
Lise-Lott

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Lise-Lott, så mycket snygga växter och fiffigt med lastpallarna. Det är ren skam att jag ännu inte tagit mej in i din fina butik men jag har sett i skyltfönstren att det är sååå läckert!!!

Du, lörd 28 maj har vi loppis på regemnetet Falun! Du jobbar väl kanske men ngn av dina bekanta eller bloggläsare kanske är intresserade som säljare el kunder?!

Ha en fin helg, snygga sommarskor du tagit in! Mari.

Kol och Rosors sa...

Hej Mari!

Tack för din kommentar :)

Jag skriver i marginalen om Er Loppis!
Du har väl läst om Kundkvällar & Modevisningen...

ha det så gott & Kram :)
Lise-lott på Kol & Rosors

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...