tisdag 10 januari 2012

Piffa till det...













med lite Nya Kuddvar på det Nya Året!

Dessa 2 har 2 sidor( Ha! tänker Ni det har väl Alla Kuddvar) Jag menar att de har 2 olika Sidor... Alltså, ger det 2 Olika eller 2 Lika Kuddvar... Många sätt med 2 Lika Kuddvar...Du använder samma innerkuddar,men byter Kuddvar... Sydda & Formgivna av Kol & ROSORS

Kuddar är så Roligt & det ger mersmak när det gäller skapande... Jag älskar Vackra tyger & Vackra färgkombinationer... Så släpp loss SkaparGlädjen!

En härlig vecka på Er Alla & Syrran Lycka Till, Jag håller på Dig :))

Kramar
Lise-Lott på Kol & Rosors

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbart vackert kudde!! Och det är din skyltning i fönstren med, tänk att jag aldrig kommer får ur ändan att kika in.... du har så fint!! Och sen måste jag ju säga, tyckte tjejen i Sveriges mästerkock såg sååå bekant ut men kunde inte alls placera henne, men så mindes jag, jag hade sett henne i DIN blogg att hon jobbade hos dig, din syster, så roligt, ni är allt riktiga kreativa syrror ni två, hälsa henne HEJA!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...och fasen va läcker den svarta stolen var med grönskande tryck, skitsnygg!

Ljusa vardag sa...

Jag håller med, jättefina kuddvar! Jag ringer er imorgon om den rosa gratängformen ;o) Tack vare detta så hittade jag till din blogg. Mvh Anna

Kol och Rosors sa...

Tack för Era kommentarer :)

Jag hälsar Syster (Eva-Lotts Kök & Livsstil)från Dej Mari

Anna Du är hjärtligt välkommen att ring & rosa grätängformar finns...

En härlig onsdag på Er!

:)

Lise-Lott på Kol & Rosors

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...