onsdag 11 juni 2008

Min Första.


Jag har fått min första utmärkelse eller award. Tack så Jättemycket till Bloggen " En Doft av Lavendel" & Benita.

Jag har bloggat sedan i slutet på januari, jag har lärt mej så mycket när det gäller datorer.... så ni anar inte... Min familj säger bl.a att det är på gott & ont. Jag tror det beror att nu är det konkurrens om bredbandet ;)
Jag har fått nya vänner via bloggen, jag har träffat nya vänner via bloggträffen...
Man får en massa inspiration... Man delar med sig i Ord & Bild...

Tack än en gång Benita!

Jag vill önska Er en härlig onsdag!

P.s Jag har problem med Klockan när det gäller när mina inlägg ska publiceras,den visar alltid Fel. Klockan är nu 11.30 pip, när jag lägger in detta inlägg. Hjälp önskas...

Många kramar / Lise-Lott

8 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

hallå vännen!

Stort grattis till din utmärkelse.. den är du värd måmga gånger om!!

ja vist är det kul att blogga.. tid tar det med ack så rologt..och deyt berikar verkligen ens liv med.. så många man lärt känna!!

Jag har oxå problem med tiden.. och mina datum just nu oxå.. när jag ska kägga in med dagens datum.. ja då shemaläggs den till nästa dag... och tiden.. ja den visar hipp om haps!

och just nu ser man nte bilderna när man lägger in dom...iofs i förhansgranskningen .em inte annars...så jobbigt om man vill skriva bildtexter!!


KRAAM A-C

les fifoles sa...

Hello Lise-Lott!

Congratulations for your award, you deserve it with your wonderful pictures of flowers.

Have a nice sunny day. Hugs. Anne

Marika sa...

Grattis till utmarkelsen - den ar du vard!!
Ni har haft ett par harliga sommardagar ett tag i Sverige horde jag... Vad kul for alla med skolavslutningar o annat, men aven for alla andra forstas. Sommaren borjar bra med andra ord.
Jag hoppas vi far lika underbart vader nar vi aker upp till sverige i slutet pa juli!!!!
Kram
Marika

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hallå Tjenen!

Varsågod! Utmärkelsen är du verkligen förtjänt av, du ger mig och säkert många flera så mycket inspiration å de är jättekul!

Jag har också märkt att min klocka går helt fel, men vet ej hur man gör för att få ordning på den.
Jag hoppas på att de ska lösa sig av sig själv.

Bamse kramar från Benita

Kallholmen sa...

Visst är det mysigt att blogga. Vi har hållit på sen i April och det är en helt ny värld som öppnat sig.
Jättemysigt och grattis till utmärkelsen.

Allis sa...

Hej!
Grattis till utmärkelsen!! Bloggandet är jätte kul, men tar lite tid, jag har trappat ner nu på sommaren eftersom tiden inte riktigt räcker till, men det kanske finns tid och vädret blir sämre och jag får semester........Många nya vänner möter man och det är bara kul och berikande tycker jag.Kanske dyker jag upp i Sme´backen under semestern och besöker din butik, vem vet........
Min klocka går också fel och jag vet inte riktigt hur man rättar till felet....
Må så gott!!
Kram Eva-Lis

Anonym sa...

Grattis till din fina utmärkelse!! Visst är det roligt att blogga, det går i perioder för mig, ibland har jag "bloggtorka" och sedan finns det helt plötsligt massor jag vill skriva och visa i bloggen:-) Din blogg är supermysig att besöka och jag gillar mixen av både inredning och annat smått och gott du skriver om!!
Kram

Sara sa...

Grattis till utmärkelsen! Har ingen aning om hur man ställer klockan.
Kram Sara

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...