fredag 9 januari 2009

a & E







Hur har Ni det på det nya Året? Nytt År & Nya tag...

Själv går jag & Funderar...

Dagens inlägg tänkte jag kanske skulle hjälpa mot förkylning ;) i kalla tider.
Apelsiner & Eukalyptusblad.

Nästa vecka på Torsdag är jag på Formex, då är Butiken stängd.
Då vet jag att jag får in de Rostiga &-tecknet igen. Det är ett efterlängtat &, min favorit. Fredag & Lördag vanliga öppettider i Butiken.

Alla Pysslare ni har väl kollat över era Symaskiner ;))

Tills vi hörs, ha det bäst!
kram/Lise-Lott

1 kommentar:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Fint med bokstäver!!
Så lätt att dekorera med oxå.

Blåsiga hälsningar från Säter

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...