söndag 13 september 2009

Fira 4 år med Er.




Först vill jag tacka alla ni som idag varit till Wij_Trädgårdar i Ockelbo en helt Fantastisk Dag med Underbara Solrosor, Soligt Väder, massor med Inspiration ( tur att det går mot Höst så man kan samla ihop sig till Våren) ;) God Mat. Tack än en gång för trevlig sällskap.

Vidare så vill jag Fira med Er Alla.

Nu till helgen är det 4 år sedan jag slog upp mina pardörrar till butiken på Bagaregatan & det vill jag fira med att lämna 10 % på hela sortimentet. Jag vill också säga att det inte går att kombinera med andra rabatter i butiken.


Alltså under Torsdag 17 sept. Fredag 18 sept. & Lördag 19 sept. gäller detta firande.

Ha det så gott & en härlig vecka!
kram Lise-Lott

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...