onsdag 2 september 2009

Regn & Stövlar




Nu var det länge sen jag skrev på Bloggen, hur har ni det ute i Cybern?

Själv är det bra, håller på och plockar iordning efter Formex. I onsdags morse när vi skulle åka iväg till Stockholm & Formex så öste regnet ner, som vanligt brukar min man säga när vi skall ut med släp & åka. Antingen så regnar det eller så snöar det.I samma veva kom det tre stora paket från Danmark - Ilse Jakobsen`s Gummistövlar och jag hade inte tid att öppna paketen :( Men men den som väntar... Så idag blev De Röda fotade, men det finns även i färgerna Svart & Beige. Så nu finns det beredskap mot både Regn & Snö ;)

Vidare när det gäller nya varor så har det kommit in Jieldè-lampor i Glada Färger + Vitt, så den röda står nog på tur att bli fotograferad härnäst, tror jag. Mer Rött så kan jag nämna en vacker Toile de Jouy. Mer väntas... jag ska hålla er uppdaterade...

Nu vill jag önska er en härlig vecka!

kram
Lise-Lott

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Vilka häftiga stövlar! Skall bli spännande och göra ett besök i din butik för att se de nya varorna.

Ha en bra dag,
Lena

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...