onsdag 9 mars 2011

grönt...

Grönt...
Ett Collage av Nya & Gamla Bilder...
Från Resan till Paris... Underbara Blomterarrangemang,Gröna Stolar Utanför Louvre.
Nyinkomna Saker fr.IB bl.a Formar...
Min FavoritKrukväxt Rumsgran - på andra sidan Jordklotet Julgran - En Mycket Tålig & Vacker Växt med sina Vertikala Grenar :)
Soppskålar & Bunkar I Lime & Turkos & en massa Andra Färger...
Gröna Pallar...

En härlig Onsdag på Er Alla!
Låt det Grönska!
Ni har väl Läst i Marginalen!
Kramar :)
Lise-Lott








Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...