torsdag 17 mars 2011

sky & bomull .







Fredagar är Pasta - kväll hos oss som oftas ... Vi turas om att leta nya och Goda Pastarätter...
Sista jag gjorde Lasange, hade jag i Tacokryddor i Köttfärsen, kan varmt rekommenderas, den var omtyckt... Gjorde den i en KeramikForm Från Gerbera. Dessa som jag visar på bild är utgående Färger, Sky & Bomull, så dessa 2 färger är det rabatt på i Butiken I Falun. Gå gärna in på Gerberas hemsida & Kolla och hör av dej om du funderar när det gäller keramik... När det gäller Lasangen så gjorde jag det Lika som en vanlig en med en Vit Sås & Ost...

Med dessa bilder & ett litet recept vill jag önska er en trevlig helg!
Kramar Lise-Lott :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Smedjebacken, Södra Dalarna
Varmt välkomna till min blogg. Jag driver Livsstilsbutiken Kol & Rosors på Slaggatan 29 i Falun. Syr för privat och offentlig miljö även uppdragssömnad. Vi gör hembesök. Egen formgivning och tillverkning av mjuka och hårda inredningdetaljer. Vill inspirera...